Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:
Házhoz szállítás futárszolgálattal | |
Az ország egész területére megrendelheti a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, Magyarország területére nettó 5000 Forint felett a szállítási költséget átvállaljuk, így a kiszállítás ingyenes. Nettó 5000 Forint alatt nettó 1000 Forint szállítási és csomagolási költséget számítunk fel. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, a felvételről e-mailben tájékoztatjuk. |
Személyes átvétel telephelyünkön | |
A megrendelt termékeket személyesen is átveheti telephelyünkön. Cím: TOMINTEX Kft. 7629 Pécs, Hársfa út 269/1. Nyitva tartás: Hétfőtől - péntekig, 8.00-16.00 óráig |
Webáruházunkban az alábbi kényelmes és biztonságos fizetési módok közül választhat:
Banki átutalás |
|
A megrendelt termékek vételárát előreutalásos fizetési móddal is ki tudja egyenlíteni. A rendelés beérkezése után kollégáink a szükséges információkat és az előleg bekérő levelet a rendeléskor megadott e-mail címre fogják elküldeni. Tájékoztatjuk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk félretenni. A termékeket az utalás beérkezése után szállítjuk ki illetve veheti át telephelyünkön. |
Készpénzes utánvét | |
Megrendelését házhoz szállítás esetén utánvétes fizetési móddal is leadhatja. Ekkor a vételárat a futárnak kell készpénzben kiegyenlíteni a csomag átvételekor. Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvétes rendelések értékhatára bruttó 500 000 Ft. |
1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás és utánvétes vásárlás (készpénz) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 500 000 Ft értékig).
2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díj Magyarország területén belül nettó 5000 forint vásárlás felett ingyenes.
3. A számlát kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.
4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:
Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.
a) Amennyiben megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek), akkor az Ön részére előlegbekérő levelet állítunk ki, melyet e-mailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a előlegbekérő levél kézhezvételét követően utalja át a vételár összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel az előlegbekérő levélen szereplő számot. Amint az előlegbekérő levélen megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról e-mailben vagy telefonon értesítjük.
b) Amennyiben a megrendelt termék vagy termékek egy része a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön e-mailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. Ezt követően az Ön részére előlegbekérő levelet állítunk ki, melyet e-mailben megküldünk.
Kérjük, a előlegbekérő levél kézhezvételét követően utalja át a levélen szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a levélen szereplő számot. Amint az előlegbekérő levélen megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy e-mailben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról e-mailben vagy telefonon értesítjük.
6. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:
Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak.
A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.
a) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló e-mail tartalmazza.
b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön e-mailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy e-mailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy e-mailben egyeztetett időpontban - kiszállításra kerülnek.
7. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól is (telefonszám: (+36 72) 538-195, email: info@tomintex.hu) tud tájékoztatást kérni.
8. A Szállító adatai:
Név: GLS futárszolgálat
Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 1) 802 0265,
Email: info@gls-hungary.com
Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h
9. Szállítási információk:
9.1. Szállítási díjak: Nettó 5000 Forint vásárlás alatt nettó 1000 Forint szállítási és csomagolási költséget számítunk fel, nettó 5000 Forint feletti vásárlás estén a szállítási költség Magyarországon belül díjmentes.
10. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt e-mailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.
11. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben (GLS rendszerüzenet) tájékoztatjuk a kiszállítás időpontjáról. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.
12. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.
13. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
14. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.
15. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
16. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.
17. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.